Wednesday, March 12, 2008

Patsutavad

Täna sain notarilt pärimisõiguse tunnistuse. Eelteismeline ja imik on siis nüüd emme maja, auto, aktsiate ja arveldusarve omanikud. Notar (see kunagine kolleeg) küsis kuidas läheb, patsutas käele ja kasseeris eelmisest korrast oluliselt suurema rahasumma. Jatkasin üritust autoregistris, sealne infotädi kuulas mu ära, arvas, et ta ei tule antud ülesande lahendamisega toime ja juhatas mu peaspetsialist juurde, kes juhtumisi on samuti mu kunagine kolleeg;) Peaspetsialist (naisinimene)luges kaks korda tunnistuse läbi, rehkendas hetke, sai siis õige lahenduse, patsutas mind õlale, küsis nii muuseas, et mis siis juhtus ja kuidas ning arvas, et lahendus oleks vormistada eelteismeline omanikuks, imik kaasomanikuks, mind vastutavaks kasutajaks ja loomulikult tuleb auto müümisel taotleda volitatud sotsiaalametnikult nõusolek, kes siis peaks nagu kontrollima, et ma oma lastele majanduslikku tünga ei tee....
Lisaks soovis ta homme auto ümbervormistamisel näha vabas vormis avaldust, kus siis auto pärimisjärgsed omanikud, tuletan meelde, et eelteismeline tütarlaps ja imikust poisslaps, jagavad omavahel ära, kes on auto päris-ja kes kaasomanik. Kirjutada oskava omaniku allkirja blanco-lehele juba võtsin;)
Homme lähen Hansasse ja SEBi, seal ei tea patsutavaid kolleege olevat.

1 comment:

Ti:a said...

ma patsutan ka, omamoodi :)
tubli oled hea issi.