Friday, September 7, 2007

Ma olen kepipoiss:)

Ei-ei, armsad lugijad, ärge nüüd ennatlikult rõõmustage, juttu ei tule hoopiski mitte suguelulistest üksikasjadest;) Nimelt istusime Primadonna avalik-õigusliku abikaasaga, keda ma edaspidi suvatsen suupärasuse eesmärgil nimetada Primadoniks, tema asutuse imeodavate hindadega puhvetis, jõime kohvi ja sõime kiluleiba ning filosofeerisime talvistel teemadel. Sõber on lisaks muudele headele omadustele pärjatud sportlane, koguni kohaliku tähtsusega spordiklubi juhatuse esimees. Nii mõnestki sportlikust seigast olen eespool juba kirjutanud, aga nüüd on tublidel vanainimestel plaan sõita veebruaris toimuvale Finlandiahiihtole,kusjuures see sõit ei toimu üldse mitte esimest korda. Esimest korda toimub see, et mind meelitati kaasa ja kuna ma suusaspordiga objektiivsetel ja subjektiivsetel põhjustel sinasõber pole, siis leppisimegi kokku, et tema võtab suusad, mina tassin tema kepid! Olen suusatiimi kepipoiss. Kahjuks, aga kes teab- ehk ka õnneks, pole see mitte Kiku tiim.....

1 comment:

Karuema said...

aga vat, kui ma õhtul järveäärsele terviserajale tatsuma lähen, teatan oma tütrele, et vat nüüd lähen keppima...sellised vanade inimeste naljad siis...