Monday, March 10, 2008

Haiguste ravi, kontrollitud


Minu õnn ja imelise tervenemise pant peitub antibiootikumis, mis tapab mu sees kõik tuntud ja tundmatud bakterid ning võib põhjustada minu ja kaasteeliste meelehärmiks mul kõhulahtisust, iiveldust, pseudomembranoosset koliiti, keelevärvuse muutust, näokollasust, maksa transaminaaside tõusu, kihelust nahal, nõgestõbe, angioödeemi. Harva võib loota sellistele suurpärastele tagajärgedele nagu kesknärvisüsteemi häired, peavalu, unetus, lõhna-ja maitsetundlikkuse muutus, liigesevalu ja südame arütmia.
Kõige selle kõrval on loota, et ehk paranen kurjast kopsutõvest. Katse algas - tähelepanu, valmis, amps!

11 comments:

helle said...

Ilma naljata, need tänapäeva antibiootikumid teevad organismi seest täiesti puhtaks. Eks sa uuri, mida peaks kompensatsiooniks võtma - mingeid piimabaktereid. Sa kindlasti tead seda ise ka, kõrvalmõjud tunduvad küll jubedad. Kõik vist õnneks ei ilmne...
Mõned on eriti peened, nagu *pseudomembranoosne koliit* ja *angioödeem*. Tuleb meelde eesti kultusfilmist "Mehed ei nuta" see Abeli kuju.
Head paranemist!

valgeseelik said...

Jajah, mul olid absoluutselt KÕIK kõrvalnähud nende tablettide neelamisel, nii et suisa ime, et veel elus olen... :D Aga Sa oled nii kaalukas, et Sul vahest õnnestub mõnest kõrvalmõjust pääseda.... Millise valiksid? :D:D:D

helle said...

Lugesin täna Su blogi päris algusest lõpuni läbi. Tegin mitu avastust, aga jätan need enda teada.
Iseendale imestuseks leidsin, et olen
olnud viimasel ajal jube järjekindel kommenteerija ...nii häbelik, kui ma ka olen :)
Nüüd vaatame, millal Sa selle siin avastad.

joodikupoeg said...

Helle - võtsid stopperiga aega? Räägi mulle ka uutest avastustest blogiarheoloogias! Nii huvitab!:)

helle said...

Ära loodagi, et ma ütlen. NII suur lobamokk ma ka ei ole, et hakkan kogu ilma ees *saladusi* paljastama.
Aega ei saanud võtta, sest polnud kodus. Ja mis ajad siin arvutis üldse kehtivad?!
Vat!Igatahes.

joodikupoeg said...

Mul pole saladusi, olen avalik mees....

helle said...

Nüüd tuli küll kiiresti...
Avalik?!
Mitte ühelegi minu küsimusele Sa pole kunagi vastanud, aga ega ma loodagi...
Avameelne Sa oled vist küll ... mõnes mõttes.Iseenda valikul.Õigesti teed.
Mõnusat reedet!
Kas mõni kõrvalnähtudest on juba ilmnenud?(testiküsimus)

helle said...

Armas Joodikupoeg! Mul polnud vaja midagi torkida. Anna andeks.

joodikupoeg said...

On. Täna juba on. Homseks saavad sinised tabletid õnneks otsa.
Hea Helle, küsi veel midagi;)

helle said...

Ma ei julge enam...

valgeseelik said...

Vaat siis... Saan mina ka teada, et Sul pole saladusi...:)
Täitsa saladusteta mees:D:D:D