Thursday, March 6, 2008

Perearstinduse diskreetne võlu


Kuna umbne olek ei läinud mitte üle, otsustasin murda end üle vallide ja läbi kraavide perearstile. Esimene lähikontakt teisipäeval lõppes tulutult, sest vastuvõtuõde pani mind arstiootele ja siis katkes kõne peale kolmeminutilist ootamist ära. Täna sain vastuvõtuõe kätte lausa esimesel katsel. Pakuti aega teisipäevaks. Aitäh, vastan viisakalt, aga ma teisipäeval juba helistasin. Siis vist tuli õele midagi meelde ja ähkides-ohkides teatas ta, et tulge siis 3-4 vahel, pressime teid kuidagi sisse. Jõuan kohale ja vaevalt jope varna riputada, kui vastuvõtuõde diskreetselt hõikab - see kopsuhaigusega meeskodanik, tulge siiapoole. Sealpool istus kaks ravimifirma agenti, kes kangesti tahtsid mulle uuemaid tablette müüa ja sel eesmärgil:
a)mõõtsid mu vererõhku ja teatasid diskreetselt, et see on üpris kõrge, jättes diskreetselt enda teada, kui kõrge just;
b)mõõtsid mu vöö ümbermõõtu ja teatasid diskreetselt, et see on kaalunumbrist pisut väiksem;
c)mõõtsid mu pikkust ja medtöötaja ütles mulle diskreetselt, et kuna ma olen nii suur, siis ta ei ulatu vaatama, kui pikk ma täpselt olen, lisasin siis igaks juhuks kaks sentimeetrit juurde;)
Arstitädi, see päris, polnudki tegelikult päris, sest see päris oli titepuhkusele jäänud, edu ja tervist talle! Võõras arstineiu kuulas eest ja tagant, uuris diskreetselt mu kaebusi ja teatas kurva-kurva häälega, et paremas kopsus krõbiseb. Ma olin täitsa üllatunud, sest tegelikult peaks mul krõbisema vasakul pool, aga kuna tegu on diskreetse küsimusega, siis ma sel lähemalt ei peatu. Lühidalt - mind saadeti rõntgenisse, kus seisin otse ja küljetsi mulle juba 30 aastat tuttava rõntegiaparaadi ees, tinapõll diskreetselt ette nihutatud. Vastuse saan homme, seniks kirjutati välja kopsupõletikuvastane köhasiirup;)
Palun suhtuda minu meditsiiniajaloolistesse memuaaridesse diskreetselt;

3 comments:

helle said...

Nii diskreetsele loole on raske sobivalt diskreetset kommentaari kirjutada.
Kardan eksida diskreetsusnõude vastu ja seepärast ei küsigi, kas sul võib siis olla kopsupõletik.
Köhasiirup muidugi aitab nii diskreetsete haiguste puhul hästi.
Aga vähemasti heameel, et naljatuju tagasi...

malyn said...

äge:)kahjuks just nii diskreetsed me vahel olemegi. vahel peeglisse vaadata ikka tervendab, aiteh.
parane ruttu, et jätkuks jõudu lastega toimetada

helle said...

Kas said vastuse haiguse võimalikkuse kohta? Kuidas diskreetsemalt küsidagi: kas vastus oli positiivne või negatiivne?