Friday, March 14, 2008

Kõrvalnähud


On teil kunagi tulnud mõte endast kui tolmukübemekesest tohutusuures tolmurullis veel tohutusuurema voodiuniversumi all? Ja omakorda neid voodiuniversumeid on miljoneid või miljardeid? Kusjuures voodiuniversumid asuvad hiiglaslikes majauniversumites, mis omakorda lõputult paisudes moodustavad linnu, need omakorda riike, mandreid, maailmajagusid. Meie globaalne maailm on tegelikult üks aatom, päikesesüsteem molekul ja universum rakk tohutus kõiksuse kehandis. Vaat niimoodi mõeldes saad aru iseenda tühisusest ja antud hetkel mina, tühipaljas kübemeke tolmurullis, tahan, et tuleks hea perenaine ja pühiks mu sealt voodiuniversumi alt kus kurat. Ja tuulutage tube, jumala eest!
Kogu see parapurse inspireeritud hea Helle küsimusest tervisemurede rubriigis.
Pilt TÜ kodukalt

7 comments:

helle said...

Tolmurull(-kübeke) universumi magamistoas! Kui hea kujund! Jätan meelde juhuks, kui samuti iseenda tühisuse tunne peale tuleb.
Aga *hea perenaine* kõlab nii realistlikult ja isegi armsalt. Ja *tuulutage, tube* on lausa mõistlik soovitus.
Parapurse!!! Ma peaks Sinu juurde keeletunde tulema võtma.

valgeseelik said...

:D:D:D No "parapurse" on küll uudissõna! Võta selle peale patent! :D
Koolis hakatakse õppima Sinu uudissõnu Masingu "õ" kõrval! :D:D:D

helle said...

Väike tolmurull, kas toad on tuulutatud?

joodikupoeg said...

Aga Helle, tolmurull on juba minu maailm, mina olen kõigest kübemekene;)

helle said...

Kena kevadet igal juhul.

Morgie said...

sa tolmulesta ei karda?
aga ma olen mõelnud, et kuna päikesesüsteem on aatomiga päris sarnase ehitusega, siis selline võimalus on olemas küll. ja kuna tolmupühkimine tolmu moodustavate ainete aatomitele midagi kurja üldiselt ei tee, need ei pane seda tähelegi, siis pole sellest ka hullu.

kas sa Pratchetti "Vaibarahvast" oled lugenud?

helle said...
This comment has been removed by the author.