Tuesday, January 22, 2008

Briljandid ja pärlid proletariaadi diktatuurile


Käisime tsikiga poes. Kassalindile pudenes mingi roosa pudel võõrkeelsete kirjadega ja imepisikese eestikeelse etiketiga.
-Mis see on?-pärin mina.
-Pusapalsam-, vastab väike preili iseenesestmõistetava häälega ja topib roosa viguri kotti.
Kodus on esimene asi seda pusa peal katsetada, sest pusa on ju ka ilus roosa, Soomest saadetud;)
Pusa eriti roosamaks ei läinud, sest tegu oli juuksepusa lahtisulatamise palsamiga;)Täna kasutas peale ujumist juba sihtotstarbeliselt:)

Kuna kurja köhatõve tõttu polnud tüdruk juba pikemat aega ujumas käinud, siis tundsin huvi, et kuidas üle hulga aja esimene kord läks.
-Hästi-, vastas minu blondiin, -algul kloorisime vasaku käega, siis paremaga ja lõpuks kloorisime vaheldumisi mõlema käega kah.-


Naisterahvaga kinos. Kohustuslikud M&M kommid. Pruunis pakendis sedapuhku. Naisterahavas koorib pakendi lahti ja sööbjasööbjasööbjasööb....Äkitselt märkab ja pakub mulle ka, ise õigustades:
-Kommidega on nii, et kui neid kodus pole, siis ei märka tarvitadagi-
-Meestega on samamoodi-, pomisen mina, endal suu komme täis;)

4 comments:

helle said...

Pusapalsam - hea keelenali. Algul ei saanud pihtagi(olen selline taipamatu!).

Morgie said...

Meestega on tegelt vastupidi. Kui need kodus on, siis ei märka neid...
ja kui neid ole, siis märkab.

Kaisa said...

Mulle pole tükil ajal täiesti võõras blogi hinge läinud nagu see siin...Tänane pealelõuna on kulunud lugemisele ja nutmisele... kuidas sa küll jõuad?! Kust sa võtad selle energia, et edasi elada?.... ennast teades - ma oleks ammu murdunud...

joodikupoeg said...

Aitäh, Kaisa! Sõnad, sõbrad ja lapsed aitavad.