Wednesday, January 2, 2008

Kurjade silmadega mees

Mulle meeldivad pisikesed poed. Näiteks kodulähedane Valdeku. Valikut seal kuigi suurt pole, aga üks-kaks-kolm õhtusöögi saab küll kätte. Nii ka 1. jaanuari pärastlõunal sõitsin nimme Valdekusse, et mitte Selveris tungelda. Vaevalt sain seisma jääda ja kotti kohmerdama asuda, kui kiirel sammul tuli parempoolse ukse juurde mees, haaras sangast ja käntsatas täiesti konkreetselt istmele. Vaatasin silmanurgast, et küllap mõni tuttav ja olin isegi pisut solvunud, et miks siseneja mulle esimesena headuut ei soovi. Aga siseneja vaikib ja vaatab mind mitte nagu Volodja Uljanov heade-heade silmadega, aga hoopis selliste kahvatusiniste ja kurjadega. Vaatan siis teda ka.Selline minust pisut lühem, aga kah üsna turjakas mees, kerges jopis, siilipea ja Cameli-sarnaste saabastega. Vaatame-vatame ja ma kah nagu ei oska õiget vestlust alustada. Lõpuks küsin:
-No mis istud, mees?-
Vaikus,kurjad silmad vaatavad.
-Astu välja!-muutun konkreetsemaks.
-Ei astu-, teatavad kurjad silmad. Nüüd tunnen ka alkoholilõhna, jumal tänatud, narkar pole, need on kõige hullemad.
Sain pisut pahaseks, ikkagi minu eraterritoorium. Lükkan teda ettevaatlikult, aga mees mitte ei liigugi. Lükkan tugevamalt, ikka istub. Sitke sell, arvan.
-Missa trügid?-uurib mees pehmel keelel.
-Kobi välja, ma tahan poodi minna-,teatan.
Ei lähe ta kuhugi.
-No olgu, siis sõidame minema-, pakun omapoolse variandi.
-Sõidame-, on mees kohe nõus.
Tegelikult see mõte mulle üldse ei meeldi, haaran telefoni ja valin sõnalausumata 110.
-Kutsud politsei vä?-uurivad kurjad silmad ja enne, kui vastatagi jõuan, on mees autost läinud. Autouksegi jättis lahti.
Ega ma sinna poodi siis enam julenud minna. Viisin just oma uue ja ilusa auto värvimisse, sest kurjad ja koledad olid jäädvustanud mingi terava esemega oma signatuuri nii esi-kui tagakapotile.Kuigi mu vana ja kole traktor sellest poleks midagi kaotanud, oleks siiski katkine küljeklaas või purustatud peegel kah oluline südamevalu, seega lasin saba jalge vahel minema, Nõmme keskuse poodi.
Resümee - ärge iial lubage enda autosse kurjade silmadega mehi;)

3 comments:

helle said...

Hakka koguma "tüüpe elust". Võib-olla sa interpreteerisid tema silmavaadet valesti, äkki oli ikka hea ja vajas abi?
Tõelist märkamist uuel aastal! H

helle said...

Võtsidki oma päkapikud ära!?

Anonymous said...

Armastus ei anna kunagi alla, ei kaota kunagi usku, on alati lootusrikas ja püsib igas olukorras. Ma annan Jumalale kogu au selle eest, et tõi minu ellu dr Ige Ajayi, kes aitas mul tagasi saada mu naise, mille tõttu ma üheks aastaks lahutasin. Olin viimane inimene maa peal, kes nõustus tõsiasjaga, et loitsud eksisteerivad või toimivad, alles siis, kui mind suunati veebis dr Ige Ajayi juurde, kes on oma võimsate loitsudega nii paljusid inimesi aidanud. Mul polnud muud võimalust, kui proovida, sest 3 kuud pärast lahutust alandati mind depressiooni tõttu töökohal, sest ma ei tea, mida teha, et ta tagasi saada, kuid tänan Jumalat, et kasutasin Dr. Ige Ajayi, et saada oma õnn ja armuelu tagasi 48 tunni jooksul. Just eelmisel nädalal edutati mind tagasi oma ametikohale ja olen siin, et jagada oma kogemusi selle mehega, keda kutsutakse dr Ige Ajayiks. Ma ei tea, mida sa täna läbi elad, aga tea, et igas olukorras on alati väljapääs. Dr Ajayi valmistab ette ka selliseid loitsusid nagu loitsumäng, tööloits, lahutuse peatamiseks mõeldud loits, mis tahes haiguste raviks mõeldud loits, kaitseloits, edukaks saamise loits, jõukas ja võimsa kohtumõistmise loits E.T.C. Võtke ühendust e-postiga drigeajayi@gmail.com. Telefon/Whatsapp +2348057393990