Monday, December 31, 2007

Kostüümidraama

Mis vanal aastal tehtud, see uuel hooletu. Tahtsin riietesse kogutud energia saata suitsuna tumehallidesse pilvedesse Tema juurde just vana-aasta viimasel päeval.
Sõitsin oma traktoriga lausa sügiskündi pööratud põllule ja ladusin kotid välja. Viis suurt kilekat olid täis kümmet aastat ajalugu - selle seeliku ostsime Lissaboni kaltsukast 5 euro eest, see seelik on 15 minutise vahepeatuse ajal Poola väikelinnast, need viis kostüümi hankisid Sa mingi odavmüügi kataloogi laomüügist 900 krooni eest. Naised , kujutate ette - viis kostüümi 900 krooniga! Tulid ja veel rõõmustasid, aga mina tõpra kombel narritasin Sind. Põlesid need keemiast koosnevad kostüümikesed igatahes heleda leegiga. Mõnega neist Sa vist ei jõudnudki kusagil käia, aga õpetajatööks olid need head küll. Nahkpüksid ei tahtnud üldse põleda, aga samast materjalist seelik lihtsalt sulas, nahk või asi. Mõned esemed olid "enne mind", ma ei mäletanud neid ei Su seljas ega kapis olnud olevat.
Nüüd on jäänud veel üleriiete kapp.
Kaks tuhat ja kaheksa siis.....No las ta olla.

4 comments:

joanamari said...

HEAD UUT AASTAT!!!
mina andsin oma kadunud ema riided ära kiriku kaltsukasse sest isa ei saanud ka elada nende keskel
isa õde minu tädi helistas veel ja pahandas, et ma neid riideid ometi isa silma alt ära ei vii
ja ühel hetkel kahetsesin
kui hakkasid tänavale ilmuma inimesed minu kalli ema kostüümides, kleitides
alguses oli valus vaadata
aga nüüd rõõmustan ja loodan, et mu ema sõprade originaalselt disainitud asjad on leidnud uue elu ja mõni hea inimene on saanud ehke minu ema hea energia

Segasumma Saara said...

Jätkuvalt jaksu ja armastust! Ja pisipoiss ning Ilus Tüdruk (suurematest rääkimata) toovad kindlasti hulga toredaid hetki algavasse aastasse.

Tervitades,
mina perega

karmik said...

Pai Sulle, teile kõigile... kõikideks päevadeks, mis ees!

helle said...

Juba on aeg lugema hakata ...1...2...3! Läks!