Thursday, December 13, 2007

Täiesti ema kõrvad


Onjuu??
Peotantsuringi jõulupeo esinemine

4 comments:

Ti:a said...

kõrvades pole ma nii kindel, aga täiesti issi nägu piiga ja nii ema hoiakuga :)

Segasumma Saara said...

Minu meelest jällegi on näo pehmuses ja põsejoones ning ninakaares küll ema tugevasti äratuntav :). Ja muidugi see uhke peahoiak :). (Isa ma ei ole näinud, ei oska selle kohta midagi öelda.)

joodikupoeg said...

Kulla trulla, nina on üks väheseid dominante, mida minu suguvõsa pärandab nii poegadele kui tütardele, lisaks muidugi rohelistele silmadele. Pehmus ja põsejoon - jah:)
Kursaõde?

Segasumma Saara said...

Nojah, eks ma pea seda nina uuesti lähemalt uurima :). Ma ei tea ju, miske see SINU oma on :). Ainukesed pildid, mida ma siiani näinud olen, on ikka emme ninast olnud :).

PS! Kursaõde siiski vist pole - utsitan küll koolilapsi inglise keele alal, aga tegelikult filoloogipabereid ei oma - ametinimetuse järgi klassiõpetaja (s.t. algklassid) TÕSist. Aga muidu sama aastakäigu tibinad küll.