Wednesday, December 12, 2007

Miskipärast läks hinge

Kes ei tea - see on Metro Luminal ja suurtähed on seepärast, et saaksite valjusti koos minuga kaasa uluda

LAPSED MAGAVAD VAIKSELT AKENDE TAGA ON LUMI
AKENDE TAGA ON HANGED EDASI ALGAB ÖÖ
LAPSED MAGAVAD VAIKSELT NAD EI TEA KES TULI
AKENDE TAGA ON LUMI PAKANE KOERA SÖÖB

ISA TULI KOJU - ISA KÄED ON KÜLMAD
ISA TULI KOJU - ISA JA TA HING
ISA TULI KOJU - JA TA KURVAD SILMAD
ISA TULI KOJU - JA TA SUITSUVING

ISA - ISTU MAHA - KAPIS ON VEEL LEIBA
ISA - ISTU MAHA - LAUAPEAL ON TIKUD
ISA - ISTU MAHA - ÄRA PAREM LEINA
ISA - ISTU MAHA - NAGU HARILIKULT

LAPSED MAGAVAD VAIKSELT NII SAAB ÖÖGI OTSA
LAPSED MAGAVAD VAIKSELT NII KORD LôPPEB TALV
LAPSED MAGAVAD VAIKSELT ÕUE KASE OTSA
LAPSED MAGAVAD VAIKSELT SEOTUD EMA SALL

4 comments:

piret said...

ma tean!!! ma olen ka selle loo peale kõvasti pillinud. kusjuures mul ema elus ja ühtegi teadaolevat tuttavat end poonud ei ole. see lihtsalt on hinge lõhkikäristamise lugu eesti moodi.

helle said...

Kas just peab sellist repertuaari praegu kuulama?
Ja veel suurte tähtedega!!

Minuke said...

ma olin umbestäpselt 16. Ja vanas pritsus oli metro luminali kontsert. Sõnade lugemisega tuli meelde.
Vanad bändid on ellu ärganud - täna oli rock cafe´s jim arrow & the anacrones.

Kuula ja ulu kõvasti&valesti kaasa ja ära mõtle. Mõtlemine on su suurim vaenlane.

valgeseelik said...

Midagi hingele on alati vaja. Alati.