Sunday, August 12, 2007

Kohutav kuumalaine

Inspireeritult käesolevast kuumalainest meenus mulle 84.aasta külm,külm talv. Öised temperatuurid langesid alla 30 miinuse ja päevalgi jäi 25 kanti. Käisin öösel kella 3 paiku oma Žigulid käivitamas, sest muidu oleks hommikul bussiga minek olnud. Ühel külmal hommikul läks auto ootamatult kergelt käima ja koondise hoovile jõudnult parkisime just toonase peadirektoriga kõrvuti. Andres ronis autost välja, läki-läki kõrvad reipalt lipendamas ja teatas muheledes, et kas sa ka tead, et kohutav kuumalaine on saabunud ? Mina seda ei teadnud, igaühel polnud tollal autoraadiot, mis uudiseid ja ilmateaadet edastas. Tol hommikul oligi temperatuur imeliselt kerkinud 17 külmakraadi juurde;)
Aga tänapäeva naastes niipalju, et esimeste kuumade ilmadega lubasin endale luksust konditsioneeril magamistoas õhtuti pisut sumiseda, saamaks temperatuuri magamisväärseks.
Laman mina Une-Matit oodates lodevalt voodis, tekk pealt aetud, kui sisse tormab hilise saabumisega avalik-õiguslik abikaasa ja kohe kisama, et tema sellises külmikus magada ei saa ja kadugu mina koos oma aparaadiga kus kurat. Temperatuur oli just langenud 23 soojakraadini;)
Kuumad naised, ja-jah.....

1 comment:

valgeseelik said...

Jaaah, kõik on suhteline, kõik on suhteline! Kuumad naised ja külm õlu kah... Tellisin ühes söögikohas KÜLMA õlut, mulle toodi ikka mingi toasoe lake! Neil olevatki külmikus olev õlu selline! Ma palusin siis enda jaoks ühe KÜLMKAMBRIsse panna, et saaks veel ühe õlle, aga seekord ikka KÜLMA!!! Pärast tundus ikka, et ega see külmkamber neil kah vist ei töötanud!