Wednesday, August 1, 2007

Liikluskommentaar

Lugesin minulugeja kaja tampere blogi ja pidasin vajalikuks jagada enda Soomes sõitmise kogemusi. Sõidan mina-sõidan mina mööda maanteed, kus piirkiiruseks 100. Ette satub aeglasem soomlasenumbriga auto. Sõidan mööda. Sõidan mina-sõidan mina mööda maanteed, ette satub mitu aeglasemat soomlasenumbriga autot. Sõidan mööda. Siis sõidan mina-sõidan mina ise ka üheksakümnega ja nii ma aru saingi, et enamik, kusjuures rõhuv enamik soomlasi, niimoodi sõidabki - piirkiirus 100 ei tähenda nende jaoks seda, et peab sajaga kimama. Kihutasid tavamaanteedel põhiliselt vene rekkad ja eesti numbritega autod, Lahti-Hki kiirteel lasid ka soomlased ise ülejala 140-ga.
Üks tähelepanek veel - kui meil on nii, et mida vingem masin, seda isasemalt omanik kimab, siis seal on vastupidi - soliidse auto omanik võib endale lubada sõita rahulikult, soliidselt ja kiirustamata. Seda tegin minagi;)

1 comment:

Maarika said...

Soliidsel mehel soliidne auto- tulebki soliidselt sõita:)