Tuesday, November 6, 2007

Avariid elus ja sinus eneses

Käisin hommikul talvekumme alla vahetamas ja meenus Su eelmine auto, millele ma ei raatsinud talvekaid osta, sest niikuinii oli see plaanis kevadel müüa. Ostsime selle odava auto vist septembris, või oli see juba oktoobris, igathes olid sel talvekad juba all ja kuigi mustrit veel oli, polnud enam eriti palju naelu kummist välja punnitamas. Sõitsid Sa vähe, paarkümmend kilti päevas ehk, paari kuu tagant ka maale paarsada kilti. Sõidustiil oli Sul enamasti kaalutlev ja ettevaatlik, aga temperamentne loomus ajas teinekord mul kõrvalistmel olles ikkagi ihukarvad püsti. Naine sõidab!:) Vaat nüüd üldse ei mäleta, kas oli see ennejõulusel ajal või juba jaanuari keskel, igatahes kool käis ja tulid tüdrukut koolist koju tooma, et siis kooli, mingile klassivälisele üritusele, tagasi lennata. Ju siis oli kiire, aga nii see läks, et tüdruk helistab mulle ja teatab sellise õrna häälega, et tead, issi, auto läks katki. Ma esimese hooga mõtlesin, et suri välja või ei lähe käima või on lihtsalt bensiin otsas või jälle ei saa roolilkust jagu.... No mis siis NÜÜD juhtus, porisen ma ja kus emme on? Emme läks jala kooli, aga auto on kodus ja katki...., vastab tütar. Siis nagu hakas midagi koitma ja uurisin, kas ise olete ikka terved ning kus see auto siis täpsemalt on. No emme polnud kojupööramise kurvi välja võtnud, õigemini oli kurvi läinud libeda tee kohta liiga optimistlikult ja auto oli tõesti esinurgast päris katki. Samas sai ka selgeks, miks oli too aparaat nii odava hinnaga sügisel müügis - turvapadjad ei avanenud ja hiljem uurides selgus, et neid enam polnudki. Emme ei helistanudki mulle, paari tunni pärast sain ta ise toru otsa ja siis oli ka suhtumine selline, et ah, väike müks....Ega ta teadnud siis, et ma olin juba kodus autot vaatamas käinud;) No muidugi hakkasime kohe uut autot otsima, sest oli selge, et seda üles kloppida pole enam mõtet ja seniks andsin talle sõita oma firmakirjadega kaubiku....Sa veel küsisid, et kas ma ikka usaldan üldse enam mingit autot Sulle anda ja olid lahkelt rõõmus ka kaubiku-variandi üle. Õpetajad-õpilased olid ikka imestusega uurinud, et mis värk on;) Vaatasime-urisime ja alles märtsis leidsime sobiva väikeauto, mis jäi ka Sinu viimaseks punaseks punniks, selgi sai suvel aju otsa....

3 comments:

Ti:a said...

ja nii nagu ma ei saanud suvel aidata, nii ma ei saanud ka seekord.
nuuuuks :/

Karuema said...

jah nii see naiste ja autode teema on...ma vist olen kõigi meie autodele disaininud väikesed müksud (mehe autodele õnneks mitte), aga nendele meie pere omadele, millega mina sõita tohtisin.Kunagi kui salaja hakkasin sõitma, sest mees oli veendunud, et ma olen nii loll ja ei saa tallinnas sõitmisega hakkama, kuna sõitma olin õppinud aastaid tagasi kuressaares...ja siis see auto meil kasutamata maja ees seisis ja mina käisin jala, ja tassisin jala toidukotte ja lapsi (umbes kaks km bussipeatusest koju)ja kui oli vaja transporti, siis sõltusin mehest ja tema tegemistest...ja siis kunagi, kui mees oli tööreisil välismaal, katsetasin salaja maja ees seisvat autot... ja kuna mees oli mitu päeva veel kodust ära, sain iga päev natuke sõitu taasharjutada...ja siis kui mees koju tuli ja asja avastas..."ise parandad kui lömmi sõidad"...
südame põksudes ikkagi jätkasin sõite, sest nii oli ikka palju kergem...ja müksud tulid ka...
Ja nüüd ostisin paar aastat tagasi esimese päris oma auto, ja kellelgi ei ole ütlemist, et kas mõlgin või ei, ja kuhu ja kuidas sõidan...see on üks osa minu vabadusest...ja mehed, näed on ka erinevad...

Karuema said...

aga oma mehega koos ei taha ma siiani sõita - võin sõita välismaal kiirteedel ja võõrastes linnades ja kus iganes...kogu mu elu nüüd koos autoga, aga oma mehe kõrval ma rooli ei istu, kardan, just neid temperamentseid reaktsioone, mis mu enesekindluse röövivad ja inspireerivad mind lolle vigu tegema...