Thursday, November 29, 2007

Jõulusokk


Mitte sarvedaga, aga selline, kuhu asju sisse pannakse. Nimelt käisime tütrega poodlemas, vaja uut kampsunit. Vaatasime-vaatasime lasteosakonnas, midagi sobivat silma ei hakanud, tüdrukul kiskus nägu juba mossi. Nihkusin tasapisi naiste poolele ja ennäe - kohe märkasin sobivat roosat kampsikut, pikkade varrukate ja kapuutsiga! Tõdrukule üldiselt roosad värgid meeldivad, aga siis hakkas ajama, et varrukad on liiga pikad. Aga mina juba teadsin! Vaata laps, ütlen, ma olen filmis näinud, et moodsad tsikid käivadki niimoodi, et varrukad on üle sõrmeotste ja üks õlg on paljas.
Siis jäi rahule ja sobis see kampsik suuruselt kah. Mulle üldse meeldib naisinimestele asju osta ja miskipärast neile minu ostetu sobib kah;) Teine mure oli ka - jõulusokk, see sarvedeta, olevat liigsest sissepanemisest ja väljavõtmisest ära kulunud;) Jälle tükk aega otsisime, siis leidis tüdruk sobiva, küll vanast ja väsinust väiksema, aga vähemalt sama ilusa.
Peabki minema sokki toitma:)

6 comments:

valgeseelik said...

Sa oled küll üks haruldaselt imeline mees, kui Sulle meeldib naisinimestele riideid osta.. :)
Tavapärane meeste suhtumine on pigem kuskil autokaupluses aja parajaks tegemine kui et naisega naistekaupu vaadata, ostmisest rääkimata! (Mida Sulle vaja on, Sul niigi kapp riideid täis!!!) :)
Aga mul on ilmselt liiga vähe kogemusi... :(

Jaaah, aga jõulusokk vaja endalgi majasse lasta! :)

kukupai said...

Jaah, haruldane eksemplar oled küll :)
Aga on ju kena endal ka vaadata, kui naisinimene hea välja näeb...

osaline said...

hii, valgeseelik! mul seostus autokauplus esiti kauplusautoga (lahvka, noh) ja juurdlesin, et mis mõttes?
aga miks nii vara juba päkapikud käivad, ah?

Ti:a said...

ega ta siis ainult riideid osta...
mina pean siiamaani oma töökaaslastele seletama, miks ja kes mulle NIIIIIIIIIIIIIII ilusad tumepunased roosid saatis ja miks jõulukinke ikkagi keset sügist jagatakse ja kes on see mees ;) :)
ja kas see on seeeeee mees, kes siin käis ja kas teda oleks võimalik kloonata, no kui ei, siis äkki on tal mõni samahea vend... ja mina, mina naeratan ja mõtlen ,et vot mul on ikka suur õnn sellist inimest tunda.

helle said...

Kadedaks teeb...

valgeseelik said...

Nooojaaah, mis ta siis kadedaks ei tee....