Sunday, November 25, 2007

Eelmäng ja järelaitamistunnid

Valgeseelik kirjutas eelmängust seksis pikalt ja põhjalikult;) Vaat seekord pole ma temaga üldse nõus. Aga võib-olla sain ma enda Taaralinna virtuaallemmikust lihtsalt valesti aru.
Kui ärgates vaatad pisut norskavat, poolavali suuga kaaslast, kel lisaks kõigele süljenireke suunurgast padjale valgub, helluse ja naudinguga, kui igal jummala lahkumisel ja kohtumisel on Talle oluline sind kindlast kallistuse ja suudlusega ära saata, kui oma kalli silmade põhjatust järvest kiirgab korraga kuu ja päike, kui pead end sundima, et mitte iga päev vaase lillekimpudega koormata, kui paaripäevase ärireisi ajal saad just õigel ajal ja õiges koguses igatsevaid kõnesid ja messe, kui sa ise teed kodus kõike naudinguga ja mitte mingist kohustusest, kui sind ei häiri Tema pisikesed puudused (kes meist puudusteta on?), kui Tema MITTE KUNAGI ei nurise su suurte lastega tegemiste pärast.....siis see kõik ongi eelmäng.
Sõidame teatrist kodu poole. Reede õhtu, teel pole enam kuigi palju sõidukeid. Mida vaatasime, ei mäleta. Roolin kesklinnast välja ja tunnen äkki reiel Su kerget kätt, vilksan kõrvale vaadata - selge, eelmäng on läbi;) Sa ei öelnud midagi, kui kaubakeskuse parklasse keerasin, need suured säravad silmad vaatsid mind ainiti, kuni naudinguootuses sulgusid, katteks vaid värisevad ripsmed....
Koju oleks me jõudnud paari kilomeetri või viie minuti pärast:)

8 comments:

valgeseelik said...

Eh, ole'nd ikka, ma pole ju üldse eelmängust pikalt ega põhjalikult rääkinud... :) Sa nöögid, jah? ;)

Ma jään selle juurde, et eelmäng on seksis väga oluline, aga see võib vabalt ollagi sellises vormis nagu Sina kirjeldasid. Eelmängu on ju igasugust.... ja kõik Sinu kirjeldatu kütab tundeid väga hästi üles... ja mis võiks olla mehele erutavam, kui et naine teda ühel hetkel meeletult ihaldab, nüüd ja kohe? Võib nii ja võib naa.

Aga kiitus Sulle, et Sa ei hakanud mõistuse häälega rääkima, et no oota nüüd ometi, ega sul nii kiire kah ei ole, kohe jõuame koju, sööme kõhud täis ja küll me siis seksime...
Mõned mehed teevd kahjuks nii.

Tänan kena komplimendi eest, sest just nii ma seda võtangi - Taaralinna virtuaallemmik ... see kõlab nii kenasti. :) Aitäh!

Ehkki ma pole oma arust küll nimetanud, kust kandist ma pärinen...? Miks Sa arvad, et ma just Taaralinnast pärit olen? ;) Olgu, olgu, teatris ma ju käin Tartus tõesti, sest see on lihtsalt lähemal kui Tallinn... ;)

kukupai said...

Seekord Sinuga täiesti nõus. Vaimne valmisolek on füüsilisest sageli olulisemgi. Ja siis ei ole tähtsust ajal ega kohal....

valgeseelik said...

Absoluutselt nõus! Küll on tore, et Sina oskad selle kenasti ühte lausesse ära mahutada, mida mina jahun pikalt -laialt... :)

joodikupoeg said...

Nagu oleks selle Tartu-läheduse kunagi kusagilt välja lugenud.
Ja pealegi Sa kirjutad kui tartlane;)

helle said...

Ma olen pigem sõnatu, sest sa kirjutad nii kuradi hästi, ausalt.

valgeseelik said...

Sjgellega nõus - Joodikupoeg kirjutab väga hästi.
Aga Joodikupoeg - vaat kui huvitav, mida Sina kõike välja lugenud pole! :)
Või mina kirjutan kui tartlane??? Hämmastav!
See on alles põnev tähelepanek! No mille poolest küll Tartu inimesed Tallinna inimestest või Kapa-Kohila või Pärnu inimestest erinevad??? :) Oskad äkki mõne võrdluse tuua? ;)

kukupai said...

Minu vanaema ütles ikka, et Tallinn on pealinn, aga Tartu on peaga linn. Ju see pea olemasolu ikka läbi kumab...

valgeseelik said...

Oi, kulla Kukupai, Sul oli tark vanaema... Sa vist oled temasse? :)

Aga tänan komplimendi eest - pea olemasolu kumab läbi... :):):)
Naeran nii et kõht kõveras! :) Aitäh heade emotsioonide eest! :D