Saturday, November 10, 2007

Õnnelikud inimesed

Tulin just sugulase juubelilt, lehma lellepoeg (väga vabandan, täpset sugulusastet ei oska väljendada), sai seitsmekümneseks. Istusin seal lauas sugulaste kamtshatkal ja vahtisin tantsu keerutavaid paare. Saate aru - kõik nad olid õnnelikud. Olin jube kade, aga siis tuli meelde, et ka Maarikal oli minuga tantsides just sama õnnelik nägu - see on vist naise loomusele omane, et tantsides tekib selline ilme näole?;)
Enamus naisi oli pealt viitkümmend, juubilari enda isiklik isegi natuke alla. Ühel olid hästi pikad jalad ja lühike seelik, teine tantsis jube nõtkelt, kolmandal oli ilmselt oma mehest siiber, tantsis nii udukülma näoga. Vaatasin neid ja kadedus hakkas taas tõusma. Kujutasin Maarikat seal viiekümnesena tantsimas....no olgu, kasvõi minuta, aga ta oleks ju võinud ja pidanud veel elama. Hommikul oli minu ilusa lapse kool korraldanud vaestele isadele mingi metsajooksu, mina viilisin jooksust kõrvale, tüdruk silkas küll;) Ajasime seal siis klassijuhatajaga juttu ja mingi lennuk lendas maandumisele asudes üle. Kohe tuli meelde, kuidas suvel vaatasid Sa ülelendavat bõuingut ja ohkasid, et sel aastal enam kuhugi ei lenda....Olin lahkelt nõus järgmisel aastal Sinuga kuhu iganes külmale maale lendama, sest meil oli selline lepe, et soojad maad jäävad minul vahele, oli mõned ajad tagasi ühe sooja maaga väga halb kogemus ja nii ta käiski soojematel reisidel tütrega ja tantsutüdrukutega. Islandile tahaks, unistasin sel suvel, pea kuklas lennukit vaadates. Lendame, olid Sa kohe varmalt nõus:)
Õnnelikud inimesed.....

4 comments:

Ti:a said...

Soome on ka päris põhjas ja meil on ka hästi külm, kohe värisema ajab :) Siia võib ka lennata kos pisikeste ja suurematega, sõita võib ka, meil on kuhu autot parkida.
Ma tean ühte inimest, kes siis ka õnnelikuks saaks... :)

joodikupoeg said...

Jõuluvana?:)

Ti:a said...

ei, see kes sügisel jõulukinke saab :)

joodikupoeg said...

No muidugi, küll ma olen ikka rumal.....;)