Saturday, November 24, 2007

Pintsak nr. 54

Olin täiesti ootamatult müünud oma auto ja sõitsime (st. mina roolisin) Tartu poole Sinu autoga, sest seal ootas teater Vanemuine ning Meister ja Margarita. Targad rehkendavad nüüd ise välja, mis aastal see oli. Kuna auto müük toimus ootamatult ja kiirkorras, sest inimesed olid Saaremaalt ja tahtsid enda rahapakist kindlasti just sel õhtul lahti saada, polnud mul isegi aega teatririideid selga vahetada ja otsustasime sõidu ajal, et küllap jõuame Tartust mulle pintsaku selga osta. Kuna mind ootas Tartus ees üks tähtjas asjaajamine, pidasin kaubamaja lähedal keelatud kohas auto kinni ja kupatasin Su pintsakut ostma. Sinu küsimusel, et millne siis, oli mul valmis häbematu vastus, et eks kka ilus pintsak, paluks nr. 54
Mina olin juba seks ajaks Sulle ostnud garderoobi ihupesust kasukani ja kuidagi naljakas tundus mõte, et Sa ei oskaks mulle pintsakut osta. Ajasin oma asja ära, käisin vaatasin äärelinna hotellis toa üle (reserveeritud tavatoa asemel pakuti sama hinnaga miskipärast kohalikku luksust kahetoalise saunaga numbritoa näol) ja kimasin linna naise ja pintsaku järele. Sa hüppasid novembrikülma õhates ja õhetades autosse, kilekott võidukalt kaenlas ja tagasi hotelli. Pintsak oli igati ilus - kanged reväärid, üherealine, tagant lõhikuga.....ainult selga ei läinud, mis sest, et number oli tõesti 54;) No kuidas Sa siis nii pisikese pintsaku ostsid, ei suutnud ma narrimata jätta, ise muheledes.
Lavatüki alguseni oli napp pooltund, kui me alles kaubamajas askeldasime - samakena pintsakut nr. 56 polnud pakkuda, ajasin selga nr. 58 - ikka väike, kas mu rind on kasvanud või mis?? Proovisime nr.60, aga sel lohisesid käised mööda maad järele. Ei jäänudki muud üle, võtsime hoopis ebaapetiitsema pintsaku, mille kõik parameetrid olid enam-vähem ja number kah sobiv - ikka seesama nr.54;)
Täna Saku Suurhalli tütrega tantsustaare vaatama minnes sortisin pintsakuid selga ja nii see õnnetu nr.54 ette sattuski, olin seda kandnud peale Tartu "esikat" vaid mõned korrad.
Ega ta tänasele minule enam selga mahukski....

9 comments:

valgeseelik said...

Nii et Sind võiks siis pühapäeva õhtul ka staaritantsudes näha, kui kaamera armuline juhtub olema? ;) Sellekohast vihjet oled ennegi teinud... :)
Parem oleks muidugi, kui ise tantsutuure teeksid, siis on Sind seal rahvamassis paremini näha! :):):)

joodikupoeg said...

Eile oli Saku Suurhallis MK etapp võistlustantsudes. Kuna väike tsikk käib ise ka peotantsutrennis, siis käisime vaatamas:) Kuigi ise olen paar aastat klubitantsu harrastanud, pole enam ammu-ammu sel viisil jalga keerutanud, liigagi ammu..
Tangotame?;)

valgeseelik said...

OOOOH, sorry, muidugi, ma unustasin, et sel nädalavahetusel on hoopis teine üritus! Vabandust! Uhhh, jube piinlik! :) Aga pole hullu, häbiga saab läbi, nagu vanarahvas ütleb. :) Hmh... tangos pole ma just kibe käsi, õigemini "kibe jalg" ... :)
Aga tantsimise kohta öeldakse, et väga hea partneri korral pole naisel üldse tantsuoskust vaja, sest partneri kindlal juhtimisel tantsib kõik tantsud vaevata ära... :);) Nii et kui Sa ise tangos "kibe jalg" oled, siis pole probleemi! :D

helle said...

Üks mõttetera ütleb, et tangot tantsitakse kahekesi. See tähendab vist seda, et kõik probleemid, mis inimeste(eriti paarisuhtes) tekivad, on mõlemapoolsed.
Oh, ma tean küll, et see on täiesti kontekstist väljas, aga tahtsin midagi ütelda. Sorry!

joodikupoeg said...

Helle, mul on alati Su kommentaaride üle hea meel:)

helle said...

Vastupidi on ka, aga Sina minu blogis millegipärast ei kommentaari. Ainult ühte tean mälestuste blogist.

valgeseelik said...

See veel puuduks, et te nüüd tülli läheksite... :(

joodikupoeg said...

Aga kulla Tartu vaim, mul on Sinu kommentaaride üle ka alati hea meel:) Mulle üldse ei meeldi tülitseda, eriti naisinimestega:)

valgeseelik said...

Aitäh, Kulla Joodikupoeg, ega ma ei tahtnud kuidagi mingit meelitust välja lunida... ma ei tahtnud, et te omavahel jageleksite kommentaaride jagamise üle. :)
Aga tänan Sind, mul on Sinu kommentaaride üle ka VÄGA hea meel... :)Armas, et mu blogi loed ja sõna sekka ütled. ;)