Saturday, October 27, 2007

Naise tõmbamisest

Niimoodi siis, et mees tõmbab ja naine lohiseb järel. Ehk siis pukseerimisest, mees vedur ja naine vagun. Vaat siis, kui Maarika auto enam kesksuvel ei käivitunud ja kõht segas juba rolleriga sõitmist, võtsimegi ühel hommikul, peale tipptundi, auto margiteenindusse vedada. Ostsin mingi suvalise veniva puksiirtrossi, arvasin, et sellega on Maarikal parem sabas jõlkuda. Tegelikult olin teda korra vist varemgi pukseerinud, aga mitte nii tiheda liiklusega kohta. Võtsin suurema ja vanema auto, seletasin Maarikale ilusti ära, et hoia tross kogu aeg pingul ja varvas piduril, ning hakkasime sõitma. Algus sujus ilusti, isegi pööretel oodates polnud eriti probleeme. Hoidsin naisel peeglist silma peal ja muhelesin tema pingul nägu nähes- noh, naine juuu.....Tegelikult oli Maarika hea autojuht, oleme temaga ka jäärajal sõitmas käinud ja ei häda. Poolel teel, ilma mingi jõnksuta ega midagi, lagunes Hiinast toodud tross ära...;) Eks ma seal omaette porisesin (ei tea, kelle peale küll) ja kihutasin uue trossi järele, nüüd ostsn kaks korda kallima. Haakisime aga jälle endid kokku ja sõit jatkus. Kõik oli ilus kuni esimese ringteeni. Miskipärast jäi Maarika ettevaatliku naisautojuhina ringilt tulevaid autosid vaatama-ootama ja ilmselt hoidis mitte enam varvast, aga kogu päkka piduril ja kui mina arvestasin, et jõuan oma raske neliveolisega ta kerge ja väikse auto hooga ringile tõmmata, siis tutkit....Jäime autodele jalgu, vaprad meesautojuhid vehkisid näppude ja muude väljaulatuvate kehaosadega, kogu seda tsirkust saatis signaalide kassikontsert ja toore jõuga vedasin endiselt vastupunniva pisikese punase ringilt ära...Teeninduse õuele jõudes olin valmis Maarikat paari häbematu küsimusega kostitama naiste sõiduoskuse kohta, kuid nähes ta õnnetut nägu veekalkvel silmadega hakkas mul jube häbi ja lihtsalt kallistasin teda, pole midagi, ütlesin, sa hoidsid trossi päris hästi pingul, ühes kohas natuke magasid maha. Tüdruk pühkis pisarad ja säras jälle üle näo. Pärast tunnistas, et kohutavalt kartis, et mis ma talle nüüd ütlen. Ma ju pole nii hirmus inimene, mis?:)

1 comment:

Ti:a said...

ei ole jah, minu arust oled sa üks ütlemata hea ja soe inimene, kelle peale võib alati loota. selline kindlus :)