Wednesday, October 31, 2007

Tuhande mälestuse ralli

Eile olin varahommikust tänase varahommikuni Soomes, sõitsin maha mõnisada kilomeetrit, tegin heale inimesele jõulukingituse ja lihtsalt olin oma kahe lapsega koos. Kui suvisel reisil kiitsin soomlaste autojuhtimiskultuuri, siis sügisilmade saabumisega oli vihmas ja tormis libedatel teedel iga jumala soomlane avastanud endas grönholmi või räikkoneni ja nii nad tuiskasid 100 alas 140....150ga. Rekkade rajupöördes polnud võimalikki neist muidu mööduda, kui tuli mõnele grönule enda sappa haakida ja siis kah talda anda;)
Aga mälestusralli oli seepärast, et iga viimane kui asi meenutas meie mõne aasta tagust käiku Maarika autoga. Poiss oli jalkapundiga Helsinki Cupil mängimas ja me tulime Maarika autoga ja väikese tsikiga mõni päev hiljem üle, et issid vahivad päeval jalkat ja õhtul asjatavad tüdrukutega. Maarika roolis, mina kaarti lugemas, sõitsime äärelinna staadionile ja nemad pidid edasi liikuma Hki ringteele ja sealt jõudma Heurekasse. Olin ilusti legendi välja printinud ja enda meelest üsna arusadavalt ise juurde kirjutanud, mida ja kuhu....Mäng sai läbi ja võtsin Maarikale helistada, et kuidas Heurekas meeldib ja puha. Kõnet summutas tuule-ja sõidumühin, ise veel imestasin, et kas juba Heurekas käidud.....Selgus, et tüdrukud olid veel teel, küsisin teemärkide järgi ja üritasin juhatada. Poole tunni pärast helistasin uuesti. Ikka teel.....No ühesõnaga, kohale jõudsid nad kolm tundi peale minust lahkumist. Õhtuse kokkusaamise, õigmini minule järeltulemise linna lükkasin ma enda kaela, st. meie linnalähedasse kämpingusse nende juurde liiklesin omal jalal.
Sõitsin eile Hkist välja - vaat siin me parkisime, seal käisime poes, aga see teeäärne kohviputka on üks hoopis eriline koht.....

1 comment:

Ti:a said...

Ja mis mulle meenus, mul jäi luuletus kirjutamata, lugemata loomulikult ka... aga eks ma jöua... ükspäev.
Aitäh, musid, päriselt.

Aga arvuti töötab, ja sai mu esimesed sõrmejäljed külge, isegi @ märgi leidsin ülesse ;)
ja nüüd ma saan sind paremini lugeda ja natukene su järgi valvata.
Lapsed on vahvad ja nende issi ka.
Hea oli teid näha. Mul oli vaja teid näha.